| Θεματικές Ενότητες/ Υποενότητες | Περιεχόμενο | Οδηγοί Εκπαιδευτικού | Σχεδιασμός και Οργάνωση διδασκαλιών | Ενδεικτικό υλικό |
| 1. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΕΑΥΤΟΥ |
| 1.1 Ανάππτυξη και εξέλιξη εαυτού |
Στάδια ανάπτυξης ατόμου |
 |
 |
|
| Συμπεριφορές/δράσεις που προάγουν όλες τις διαστάσεις της ανάπτυξης |
 |
| 1.2 Συναισθηματική υγεία και αυτοεκτίμηση |
Συναισθήματα και συμπεριφορές |
 |
 |
|
| Τεχνικές διαχείρισης φόβου |
 |
| Τεχνικές διαχείρισης θυμού |
 |
| Τεχνικές διαχείρισης απώλειας |
|
| 2. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΖΩΗΣ |
| 2.2 Φαγητό και υγεία |
Φαγητό και υγεία Παράγοντες που διαμορφώνουν τις διατροφικές συνήθειες ατόμων ή ομάδων |
 |
 |
 |
| 3. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΑΥΤΟΥ |
| 3.1 Οικογενειακός προγραμματισμός, σεξουαλική και αναπαραγωγική υγεία |
Παράγοντες που επιδρούν στην εδραίωση υγιούς οικογενειακού κλίματος |
 |
|
|
| Αποδόμηση στερεοτυπικών ρόλων των φύλων |
 |
| Κακοποίηση – μορφές κακοποίησης και διεκδίκηση δικαιωμάτων |
|
| 3.2 Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων και υγιών διαπροσωπικών σχέσεων |
Βασικά στοιχεία υγιούς επικοινωνίας |
 |
 |
 |
| 3.3 Διαπολιτισμικότητα, αποδοχή και διαχείριση διαφορετικότητας |
Στερεότυπα και αποδόμησή τους |
 |
|
|
| Σεβασμός στη διαφορετικότητα |
 |
| 4. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ |
| 4.1 Αγωγή καταναλωτή |
Παραγωγή και κατανάλωση προϊόντων |
 |
 |
|
| Δικαιώματα και υποχρεώσεις καταναλωτών |
 |
| 4.2 Οικονομική και επαγγελματική αγωγή |
Ρόλος των επαγγελμάτων στην κοινωνία |
 |
|
|
| 5. ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΝΟΤΗΤΩΝ |
| Όλες οι τάξεις |
 |