| Θεματικές Ενότητες/ Υποενότητες | Περιεχόμενο | Οδηγοί Εκπαιδευτικού | Σχεδιασμός και Οργάνωση διδασκαλιών | Ενδεικτικό υλικό |
| 1. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΕΑΥΤΟΥ |
| 1.2 Συναισθηματική υγεία και αυτοεκτίμηση |
Σχέση συναισθήματος, συμπεριφοράς και συνθηκών ζωής Ενσυναίσθηση |
 |
 |
|
| 1.3 Αξίες ζωής |
Αξίες |
 |
 |
|
| Αξία ειρήνης |
 |
| Αξίες αγάπης, υπευθυνότητας, τόλμης |
 |
| Υπεύθυνες και ανεύθυνες συμπεριφορές |
 |
| 2. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΥΓΙΕΙΝΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΖΩΗΣ |
| 2.1 Υγιεινός τρόπος και συνθήκες ζωής |
Ολιστική και θετική έννοια της υγείας - Παράγοντες που επηρεάζουν την υγεία |
 |
 |
 |
| 2.3 Φυσική δραστηριότητα |
Πυραμίδα φυσικής δραστηριότητας - Οφέλη φυσικής δραστηριότητας σε όλες τις πτυχές της υγείας - Παράγοντες που ενισχύουν ή εμποδίζουν τη φυσική δραστηριότητα |
 |
 |
 |
| 2.4 Χρήση και κατάχρηση ουσιών |
Παθητικό κάπνισμα |
 |
 |
|
| Φυσικοί εναλλακτικοί τρόποι αντιμετώπισης καθημερινών προβλημάτων υγείας |
|
| 2.5 Ασφάλεια |
Είδη ατυχημάτων - Πρόληψη από ατυχήματα (πνιγμός, πτώση, ασφυξία, δηλητηρίαση, ηλεκτροπληξία, τραυματισμός) |
 |
|
 |
| Σωστή οδική συμπεριφορά – Βασικές αρχές ασφαλούς διακίνησης με διάφορα μεταφορικά μέσα |
 |
| 3. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΑΥΤΟΥ |
| 3.2 Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων και υγιών διαπροσωπικών σχέσεων |
Το φαινόμενο του εκφοβισμού: έννοια, μορφές, τρόποι αντιμετώπισης και προστασίας |
 |
 |
 |
| 4. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΕΡΓΟΥ ΠΟΛΙΤΗ |
| 4.3 Δικαιώματα και υποχρεώσεις |
Δικαιώματα του παιδιού |
 |
 |
 |
| 5. ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΝΟΤΗΤΩΝ |
| Όλες οι τάξεις |
 |